W drodze do zapomnienia - dane o sprzedaży KD w grudniu 2020/styczniu 2021
Taktyka Egmontu przypomina reguły działające w kolejach, czyli należy zmniejszyć popyt, tak aby w spokojny doprowadzić do likwidacji pisma/linii. Kaczor Donald wydawany co dwa miesiące jest jakąś aberracją, ponieważ dłuższy czas dystrybucji pisma w tym wypadku prawdopodobnie jedynie w sposób nieznacznych wpływa na sprzedaż jednostkowych numerów, natomiast czytelnicy powoli się wykruszają, ponieważ mało kto, łącznie z wyżej podpisanym autorem bloga, pamięta o 52-stronicowym piśmie wydawanym co 2 miesiące, a czasami, jak to było z pierwszym tegorocznym numerem, daty premier są przesuwane. Najpewniej w pewnym momencie nawet najwięksi fani będą ledwie pamiętali o piśmie, a wówczas Egmont je zlikwiduje lub też zmieni na twór przypominający obecnego MikiMaxa!, czyli drukujący te same numery w kółko.
Sama sprzedaż pisma jest podobna od kilku lat i można ją podsumować jednym zdaniem: no good, no terrible.
Bywało gorzej ze sprzedaża.
OdpowiedzUsuń*sprzedażą
OdpowiedzUsuńWięcej chińskiego GÓWNA pchajcie do tych gazetek, zamiast jakichś porządnych gier kartonowych, kolekcjonerek, karcianek, czy gadżetów tematycznych typowo naukowych jak za dawnych czasów... Wtedy głównie dla tych bajerów się pismo nabywało. Teraz KUPA GÓWNA, proca na GÓWNO i gumowa ośmiornica na pewno nie przysporzą poczytalności pismu...
OdpowiedzUsuńGÓWNIANY sposób wyrażenia swojej opinii.
Usuń