Przedwielkanocny spadek - dane o sprzedaży KD w marcu 2017
Według ostatnio zaprezentowanych danych przez ZKDP marcowy numer Kaczora Donalda (KD 2017-04) sprzedał się w 16 837 egz przy standardowym nakładzie wynoszącym 40 000 egz. Sprzedano 42,1% wydrukowanych egzemplarzy.
Niestety jest słabo. Nawet jeżeli zauważymy, że numer został wydany 3 tygodnie przed Wielkanocą. Dane za ostatnie miesiące pokazują, że zmiana częstotliwości Kaczora Donalda na miesięcznik było chybioną decyzją. By podnieść sprzedaż Egmont powinien prowadzić działania prowadzące do powiększenia liczby stałych czytelników, a także do wzrostu atrakcyjności KD na tle pozostałych tytułów prasy dziecięcej.
Kolejne numery powinny się już znacznie lepiej sprzedać, ale wpływ na to będzie miała sezonowość oraz interesujące dodatki.
źródło ilustracji: materiały własne
Niestety jest słabo. Nawet jeżeli zauważymy, że numer został wydany 3 tygodnie przed Wielkanocą. Dane za ostatnie miesiące pokazują, że zmiana częstotliwości Kaczora Donalda na miesięcznik było chybioną decyzją. By podnieść sprzedaż Egmont powinien prowadzić działania prowadzące do powiększenia liczby stałych czytelników, a także do wzrostu atrakcyjności KD na tle pozostałych tytułów prasy dziecięcej.
Kolejne numery powinny się już znacznie lepiej sprzedać, ale wpływ na to będzie miała sezonowość oraz interesujące dodatki.
źródło ilustracji: materiały własne
Komentarze
Prześlij komentarz