MegaGiga 45 "Komputerowa przygoda" - od piątku w sprzedaży (SKŁAD)
W piątek oprócz najnowszego Giganta Poleca ukazał się też MegaGiga w którym pojawiły się komiksy związane z tematyką komputerową. Jakie historyjki znalazły się w tomie?
- Czarnoksiężnik z krainy DOS - 34 strony - komiks był już w KG 1999-01 pod tym samym tytułem
- Superkomputer - 30 stron
- Wygraj z komputerem, zostań bohaterem - 28 stron - komiks był już w GP 45 jako Z dziobem w chmurach
- Terapia wirtualna - 36 stron
- Wielki komputer patrzy - rys. Massimo De Vita - 57 stron
- Błędne dane - 1 strona
- Gwiazdą być - 32 strony - komiks był już w KG 2000-05 pod tym samym tytułem
- Wirtualne męstwo - 18 stron
- Powrót do przeszłości - 50 stron - komiks był już w GP 12 pod tym samym tytułem
- Gra w okręty - rys. Giorgio Cavazzano - 25 stron
- Opóźnienia - 1 strona
- Państewko prawa - 29 stron - komiks był już w GP 79 pod tym samym tytułem
- E-mail - 1 strona
- Komputer osobisty - 29 stron
- Elektroniczna miss - 34 strony
- Wirtualna i romantyczna - 35 stron - komiks był już w KG 1999-03 jako K.D. + M.M. = W.N.M.
- Muzyka - 1 strona
- Znajomość w sieci - 21 stron - komiks był już w KG 2000-09 jako Cichy wielbiciel
- Wielki sen - 15 stron - komiks był już w GP 4 jako Nie prześpij okazji!
- Najlepszą obroną jest komputer - 34 strony - komiks był już w DIS 14 jako Gry wojenne
Za informację o zawartości numeru dziękujemy Dżonowi Dąbrowskiemu.
Więcej reprintów niż nowych komiksów - dawno tak nie było. Można się było tego spodziewać, ponieważ większość komiksów związanych z tematyką komputerową jest dość świeża i często były one wydane w Polsce. Z lepszych informacji - warto docenić wydanie długiego komiksu De Vity, jak i komiksu Cavazzano. Także większość reprintów nie wygląda najgorzej.
Źródło ilustracji: materiały prasowe - Egmont Polska
- Czarnoksiężnik z krainy DOS - 34 strony - komiks był już w KG 1999-01 pod tym samym tytułem
- Superkomputer - 30 stron
- Wygraj z komputerem, zostań bohaterem - 28 stron - komiks był już w GP 45 jako Z dziobem w chmurach
- Terapia wirtualna - 36 stron
- Wielki komputer patrzy - rys. Massimo De Vita - 57 stron
- Błędne dane - 1 strona
- Gwiazdą być - 32 strony - komiks był już w KG 2000-05 pod tym samym tytułem
- Wirtualne męstwo - 18 stron
- Powrót do przeszłości - 50 stron - komiks był już w GP 12 pod tym samym tytułem
- Gra w okręty - rys. Giorgio Cavazzano - 25 stron
- Opóźnienia - 1 strona
- Państewko prawa - 29 stron - komiks był już w GP 79 pod tym samym tytułem
- E-mail - 1 strona
- Komputer osobisty - 29 stron
- Elektroniczna miss - 34 strony
- Wirtualna i romantyczna - 35 stron - komiks był już w KG 1999-03 jako K.D. + M.M. = W.N.M.
- Muzyka - 1 strona
- Znajomość w sieci - 21 stron - komiks był już w KG 2000-09 jako Cichy wielbiciel
- Wielki sen - 15 stron - komiks był już w GP 4 jako Nie prześpij okazji!
- Najlepszą obroną jest komputer - 34 strony - komiks był już w DIS 14 jako Gry wojenne
Za informację o zawartości numeru dziękujemy Dżonowi Dąbrowskiemu.
Więcej reprintów niż nowych komiksów - dawno tak nie było. Można się było tego spodziewać, ponieważ większość komiksów związanych z tematyką komputerową jest dość świeża i często były one wydane w Polsce. Z lepszych informacji - warto docenić wydanie długiego komiksu De Vity, jak i komiksu Cavazzano. Także większość reprintów nie wygląda najgorzej.
Źródło ilustracji: materiały prasowe - Egmont Polska
Komentarze
Prześlij komentarz