"Donald Duck" przed "Uncle Scrooge" - dane o sprzedaży komiksów w USA w czerwcu 2015
Jakie wyniki sprzedaży osiągnęły Donald Duck #2 i Uncle Scrooge #3? Tego i wiele więcej można się dowiedzieć z informacji o sprzedaży komiksów w USA w czerwcu.
Kolejny już miesiąc sprzedano więcej egzemplarzy pisma Donald Duck, bo drugi numer rozszedł się w 13 226 egz. (148. miejsce), jest to dość dobry wynik, ale sporo słabszy niż sprzedaż drugiego numeru Uncle Scrooge (maj), która wyniosła 14 366 egz. Spadek pomiędzy sprzedażą pierwszego, a drugiego numeru wyniósł 34%, co nie jest wyjątkowe dla komiksów wydawanych w USA. Natomiast trzeci numer Uncle Scrooge osiągnął sprzedaż 12 397 egz. (154. miejsce) spadek pomiędzy sprzedażą drugiego i trzeciego numeru wyniósł 14%, co nie jest za dobrą informacją, ponieważ pismo powinno dojść jak najszybciej do momentu, kiedy wraz z kolejnymi numerami sprzedaż nie będzie spadała, lecz się utrzymywała na podobnym poziomie. Widać także, że wydany w numerze komiks Romano Scarpy nie pomógł w zbytnio w sprzedaży. W czerwcu miał być też wydany pierwszy numer Mickey Mouse, który ostatecznie wyszedł 1 lipca.
Kolejny już miesiąc sprzedano więcej egzemplarzy pisma Donald Duck, bo drugi numer rozszedł się w 13 226 egz. (148. miejsce), jest to dość dobry wynik, ale sporo słabszy niż sprzedaż drugiego numeru Uncle Scrooge (maj), która wyniosła 14 366 egz. Spadek pomiędzy sprzedażą pierwszego, a drugiego numeru wyniósł 34%, co nie jest wyjątkowe dla komiksów wydawanych w USA. Natomiast trzeci numer Uncle Scrooge osiągnął sprzedaż 12 397 egz. (154. miejsce) spadek pomiędzy sprzedażą drugiego i trzeciego numeru wyniósł 14%, co nie jest za dobrą informacją, ponieważ pismo powinno dojść jak najszybciej do momentu, kiedy wraz z kolejnymi numerami sprzedaż nie będzie spadała, lecz się utrzymywała na podobnym poziomie. Widać także, że wydany w numerze komiks Romano Scarpy nie pomógł w zbytnio w sprzedaży. W czerwcu miał być też wydany pierwszy numer Mickey Mouse, który ostatecznie wyszedł 1 lipca.
Komentarze
Prześlij komentarz